Obvladamo

Orodja prihodnosti za potrebe sedanjosti.

Dragi uporabnik in uporabnica,

ob prvi prijavi v program v letu 2018 je potrebno namestiti novo različico, da se ustrezno popravi številčenje ter da se pravilno začne leto 2018.

Ob kliku na ikono programa, boste morda naleteli na kakšno napako: Access Violation:

access violation 2017

Potrdite s klikom na OK. Takoj zatem nadgradite različico s potrditvijo na DA/Yes za spodnje okno:

nadgradnja 2017

Po izvedeni nadgradnji, se vam avtomatsko odpre pojavno okno za prijavo.

V primeru, da se nič ne zgodi, naredite ponovni zagon računalnika, saj se je verjetno proces nadgradnje začasno ustavil.

Uspešno delo tudi v novem letu.

 

Draga uporabnica, cenjeni uporabnik...

Pred vami se nahaja spletna pomoč za delo s programom NAN. Veseli nas, da ste pri svojem delu naleteli na težavico, sicer tega izčrpnega dela verjetno ne bi nikoli odkrili ;)

Pomoč za delo s programom

Naj vam na hitro pojasnimo zgradbo dokumenta Pomoč za delo s programom NAN. Vsebina je sestavljena iz:

  1. predstavitvenega dela,
  2. podrobne razlage posameznih modulov,
  3. praktičnih primerov ter
  4. nastavitev

V kolikor nikakor ne najdete kar iščete poskusite ponovno preko Search-a (išči).

S pomočjo želimo našim obstoječim strankam čimprej ponuditi rešitev in morebitnim strankam omogočiti širši pogled na celovito rešitev oz. delo s programom NAN. Spletno pomoč dopolnjujemo skladno z razvojem dodatnih funkcionalnosti, zato nam lahko morebitne nepravilnosti ter napake sporočite na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Uspešno delo vam želi ekipa Nanosoft.

 Strankam je na voljo podpora v obliki pomoči preko telefona, podpore na daljavo (vnc), teamviewer in osebno.

V nadaljevanju objavljamo kratka navodila za podporo na daljavo:

  1. S klikom na gumb Podpora na daljavo poženete prenos programa, preko katerega se povežemo na vaš računalnik.
  2. Shranite datoteko nanosoft_podpora.exe na namizje
  3. Dvoklik, da poženete datoteko nanosoft_podpora.exe
  4. Če imate vklopljene varnostne nastavitve ali antivirusni program, dostop dovolite oz. potrdite, da se datoteka lahko zažene (brez skrbi nimamo slabih namenov)
  5. Na seznamu z miško dvakrat kliknite osebo, ki vam bo pomagala.

 

Vaše namizje je tako v varnih rokah nanosofta. A žal le do prekinitve iz ene ali druge strani.

Podporo je potrebno ročno pognati vsakič znova, ko jo boste potrebovali. Za lažje delo svetujemo, da si datoteko shranite na vaše namizje.

Podkategorije